Hehe (a)

Hejsan!
Förlåt för dålig uppdatering men aa... Kan inte lägga ner all tid på bloggen? ;)
Aja, Idag var ett par tjejkompisar här och vi hade en liten halloween fest :D
Var super trevlig!
Vi snackade, käka, fota, var ute, hoppa studsmatta och sminkade varandra osv :D
TACK FLICKOR! <3
I alla fall.
Izza kom också och hon sover över här!
Izza och jag hade ett litet twitter krig... Nej men xD
Det verkar som om jag vann det >:) Hon svarar inte längre </3
Aaaa... Har inte så mycket mer att säga..
Kommer börja med ett sånt här 5 dagar blablabla..
Juste, imorrn ska jag till arosfortet med uc haha ^`^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk på innan du kommenterar..
▲ Jag fotar alla bilder själv om det inte står annat
▲ Du är aldrig Anonym på internet
Namn:
† Wanna be remembered?

E-postadress (Bara jag kan se )

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback