förlåt för dålig uppdatering...

Mjomen, hejsaaN!
Förlåt så himla mycket för dålig uppdaateeriiing!!
min fetans dryg att skriva haha (a)

Men skola idag som vanligt...
Elvensval hade vi och vi var i skogen och plocka kottar.. nej men haha xd
Sen när vi kom tillbaka var det lunch och efter typ man skulle plocka ett löv och göra en mönsterpassning xd
Efter fick man göra vad man ville och jag gjorde en pååååseee :D
haha xd

Imorgon har vi något som heter Operation Dagsverket och då ska vi typ jobba och samla ihop pengar till barnen i afrika xdd

Jag ska vara hemma xd
Tänkte väl städa huset och samla löv på gräsmattan (a)

Senare skall jag åka in till stan för att spela piano och kanske gitarr xd SOM VANLIGT

Senare stannar jag kvar i stan och möter Amanda G som har med sin mamma ;)
Ska gå med Amanda på stan, eftersom det är Ladies night? Eller något sånt.. Jag har för mig att det är rea och alla affärer öppet till 21.00 :D
häääääärligt!

Nu kände jag att det blev mycket text... (a)




Kommentarer
Postat av: Felicia - Stall Viggeby

sv: Man måste betala och boka plats för att sälja. :)

2011-09-29 @ 07:15:06
URL: http://stallviggeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk på innan du kommenterar..
▲ Jag fotar alla bilder själv om det inte står annat
▲ Du är aldrig Anonym på internet
Namn:
† Wanna be remembered?

E-postadress (Bara jag kan se )

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback