Gudtjänst

Hej allihopa!
Var i skolan idag. Inget nytt med det haha xd
Vi hade so prov som jag tror gick bra..?

Vi har orienterings ''tävling'' Imorgon D:
Direkt på morgonen! Hoppas det går braaa!
Faaan förra året gick jag med Johanna och vi kom in sist av alla.. (a)
för att jag typ bara ville gå haha xD
Sen när jag ville springa ville Johanna gå xD
HAHA!

I alla fall.. Var på gudtjänst nu ikväll ;)
Måste ju tjäna poäng till konfa ;DD
Jaja, det var ganska bra typ ungarna spelade upp en teater som jag också spelat upp en gång i tiden (a)

Oj nu var det lite mycket text..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk på innan du kommenterar..
▲ Jag fotar alla bilder själv om det inte står annat
▲ Du är aldrig Anonym på internet
Namn:
† Wanna be remembered?

E-postadress (Bara jag kan se )

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback