Chokladsås med maränger

HAHAH! Skit i rubriken... Hade inget bättre att skriva liksom...
Hittar aldrig på en bra men Aja

HEEEJJ!!! Hmm.. Uppdateringen har inte varit så jätte bra idag! Men har varit ute ganska mycket. Har tagit en promenad och hoppat studsmatta haha xd
o lite mer men aja.

Imorgon kommer några mina fin vänner! Ska bjuda på påskmiddag och sådär ;)
På morgonen åker jag och min mamma in och handlar!

HAHA.. jag och mina ninjareflexer, plus lite med izza dåda, lyckades få Johanna att komma ;)
MOHAHAH!!

Gangstas på bild...

Kommentarer
Postat av: izza :)

ja!!! Vi är bäst ;)

2012-04-03 @ 18:59:58

Kommentera inlägget här:

Tänk på innan du kommenterar..
▲ Jag fotar alla bilder själv om det inte står annat
▲ Du är aldrig Anonym på internet
Namn:
† Wanna be remembered?

E-postadress (Bara jag kan se )

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback