Roadtrip - Malmö

Godkväll! Skrev tidigare om att jag och min familj skulle bila ner till Frankrike. Just nu sitter jag i Malmö på hotell; BEST WESTERN PLUS Hotel Noble House. Vi kom hit ungefär vid 18 tiden och har hunnit äta och kollat runt på stan. Vi käkade kina mat och sushi. Alltså, det var buffé med Kina mat och Sushi. Det fanns även mongoliskt men jag käkade faktiskt mest sushi. Imorgon ska vi ta en till sväng på stan och sen fortsätta mot Danmark sedan till Tyskland! Jag antar att det finns wifi på resten av hotellen vi bor på så jag kan blogg. Annars har jag gjort tidsinställda inlägg för varje dag jag är borta. Ha en fortsatt fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Isabellasphotographing

önskar dig en fin tisdag! :)
kram

2012-08-06 @ 23:18:03
URL: http://www.isabellasphotographing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Tänk på innan du kommenterar..
▲ Jag fotar alla bilder själv om det inte står annat
▲ Du är aldrig Anonym på internet
Namn:
† Wanna be remembered?

E-postadress (Bara jag kan se )

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback