prao

Hej! Jag kan inte säga annat än förlåt, men skitsamma
Ehhh!
JOMEN!

Jag hade ju prov igår.. Det gick ganska bra faktist... Men typ as lätta frågor haha xd
Efter skolan skulle jag KANSKE gått eller ja, med mina min tjejkompisar
men ingen kunde typ..

Men jag gick på stan med Filip, Samuel, Amanda och Jasmin istället! :)
Dom skulle hem till Filip sen och dom var så snälla så jag fick följa med! :3
Det var SuperDuper trevligt!!

Har inte så mycket mer att skriva...
Jag är typ sjuk.. Har ont i halsen, men jag är inte speciellt svullen.. Jag är bara irreterad typ o,O

På måndag börjar praoen som vi ska ha 2 veckor och sen sportlov efter det.
Så alla 8or är borta från skolan i 3 veckor ;)

Det ska vara snö på bilden... Man ser väl lite gran vart fall?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk på innan du kommenterar..
▲ Jag fotar alla bilder själv om det inte står annat
▲ Du är aldrig Anonym på internet
Namn:
† Wanna be remembered?

E-postadress (Bara jag kan se )

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback