Like a boss

Hejhej, ehm... Vaknade vid typ... 9 kanske?
Men i alla fall. Igår var jag med Johanna :D
Och imorrn ska jag kanske vara med henne igen. xd
Vi är lediga från skolan då för dom som hann anmäla sig, vilket jag inte hann, får åka till Romme med skolan..
Aaaaa! Men det var skit fint väder igår. Vi var typ ute hela dagen.. Sen vart vi typ helt jävla random o gick till hennes paddock och typ ja.. Hoppa runt... Hahha stackars Johanna! Hon ramla :(
Jag har inga bilder att visa, för vi tog bara bilder med hennes kamera..
Men ni kan få en annan bild som stämmer ! :D
Btw, jag dejtar Harry ;)

Kommentarer
Postat av: linda

fack you louise...!

2012-03-04 @ 17:39:28
URL: http://lindamariennaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk på innan du kommenterar..
▲ Jag fotar alla bilder själv om det inte står annat
▲ Du är aldrig Anonym på internet
Namn:
† Wanna be remembered?

E-postadress (Bara jag kan se )

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback