sorryyy

Hejhej!
Förlåt för hemska uppdateringen...
Men i alla fall!
Igår var skolan typ ja.. Halft okej..
Vart sur för mitt betyg på NO provet....
D
fuck them! nemen....
Sen efter skolan gick Jag och Amanda G till stan och käkade Kinamat :3
Sen berättade jag för Amanda att jag var sugen på att ta hål i örat.. men vågade inte riktigt..
men då sa hon: Kom så gör vi det!
Men när hon hade sagt det så träffade vi Izza och Hilda på Lindex, för Ebba var och färgade håret :3
Men i alla fall, vi snackade en stund..
Sen gick vi till en smyckesaffär och den som brukade ta hål var inte där, så vi gick till ett annat ställe där Amanda tog hål i örat.. Och ja.. Efter lite velande tog jag hålet :3 tiihih
gjorde inte alls så ont, nypte till lite xd
Men idag, kom Izza och Ebba hit 08 för annars hade dom inte kunnat komma på Konfaaaan
Men vi satt och spelade Super mario på wiit xD
hahah, sen var det Konfa och ja.. Nu sitter jag här!
Ikväll vid 18 ska jag in till stan för att kolla på bio :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk på innan du kommenterar..
▲ Jag fotar alla bilder själv om det inte står annat
▲ Du är aldrig Anonym på internet
Namn:
† Wanna be remembered?

E-postadress (Bara jag kan se )

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback