Johanna här igen

Hundarna är med mamma idag så inga hundpromenader nu på dagen, det känns lite synd för det är ganska bra väder, lite disigt men inga tunga moln.
 
Om vädret är okej ikväll så kommer jag, Linda och Jessica rida ut, Jessica och Linda kommer turas om att rida Dagge, Lindas unghäst. Vi red hela fjälby rundan igår (1 timme och 10min) och det var första gången Dagge gick hela rundan så jag följde med på Drusilla, lite för att vara mentalt stöd för honom och självklart för att det är kul och mysigt att rida ut tillsammans med härliga människor som får en att skratta genom hela rundan.
 

Kommentarer
Postat av: Liborius

härlig bild:)

2012-08-14 @ 17:36:02
URL: http://liborius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Tänk på innan du kommenterar..
▲ Jag fotar alla bilder själv om det inte står annat
▲ Du är aldrig Anonym på internet
Namn:
† Wanna be remembered?

E-postadress (Bara jag kan se )

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback