Dålig uppdatering..

Hejss! Dålig uppdatering.. 
men idag har det varit jäätteee fiiiint väder ut!! Strålande sol hela dagen♥
Såå.. jag har varit ute och kört lite fyrhjuling med mina grannar!
Käkade kina mat ikväll, äälskar kina mat haha x)
Men imorgon ska jag åka till ikea, med mina föräldrar. Ska kolla på garderob till mitt nya rum!!
Jag tror jag redan hittat en garderob jag vill ha !
PAX Garderob med skjutdörrar, svartbrun, Lyngdal glas Bredd: 150.0 cm Djup: 65.7 cm Höjd: 236.4 cm
Juste! Det är ju faktist garderobs veckor nu på ikea ;)
Jag har för mig att det fortfarande är det... Såg reklam om det för ett par dagar sen..
Min farbror var där och sa till min pappa att dom sänkte priset med över 1000 kr.. (har jag för mig)
Så. Hoppas vi åker dit imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk på innan du kommenterar..
▲ Jag fotar alla bilder själv om det inte står annat
▲ Du är aldrig Anonym på internet
Namn:
† Wanna be remembered?

E-postadress (Bara jag kan se )

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback