I LIKE TO DANCE

hajjj,
Annaaaa var här igår o idag :3
asså hon sov över xd
men igår, hämtade mina föräldrar mig och Anna efter skolan.
Vi åkte till BMW(affärxd), ikea och jaa..
Anna och jag gick runt och kollade i affärer innan vi gick till Ikea 8)
Aaaa, handla lite dääär... aaaa meen aaa.. sen åkte vi hem och spela mario 8)
o sen upp till Uc :3
jag satt och typ pyssla xd haha
men aa, sen vi tio kom vi hem dåra, kollade på idol.
sen gick vi o la oss xd
vi somna typ ganska snabbt :p
aaaa, sen vakna vi vid 9 imorse.. Vi spela lite wiii, sen baka vi en kladdkaka o sen kolla vi på teen mom ;p
sen åkte anna Hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk på innan du kommenterar..
▲ Jag fotar alla bilder själv om det inte står annat
▲ Du är aldrig Anonym på internet
Namn:
† Wanna be remembered?

E-postadress (Bara jag kan se )

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback