Ny design

Vad tycker ni om min nya design?
Är fortfarande nybörjare..
Men jag vart rättså nöjd haha xd
Jag klarade av att lägga in mönster i photoshop själv!
FETT STOLT!


Nemen, de var inte så svårt. Laddade ner et ZIP-Fil och dubbelklickade på ''mönster'' filen, eller vad man ska kalla det?
Sen startades photoshop och helst plötsligt vart mönstret där..
Haha fett lyx ? xD



Men jag sa ju att jag lovade er en design tills jag fyllde år, och de var ju förra veckan på torsdag ;)
Så några dagar försenad är den men..
Bättre sen än aldrig? Right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk på innan du kommenterar..
▲ Jag fotar alla bilder själv om det inte står annat
▲ Du är aldrig Anonym på internet
Namn:
† Wanna be remembered?

E-postadress (Bara jag kan se )

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback