Super helg! <3

Hallu!
Har inte kunnat blogga förrgår. igår och idag, för jag har varit på tjejmiddag med världens bästa tjejer! :D
men igår var jag ju hemma, men orkade inte blogga haha (a)
Men i alla fall. Åkte till Denise i Lördags, väntade på dom andra tjejerna, det var Corinne, Jennefer, Evelina och Moa.
Sara, Frida och Sofie var redan där xd
sara och jag gick ut och dryga oss typ xD
och då vart vi utlåsta :(

Men i allafall!!

Vi började med att äte skagenröra och toast till förrätt mums (a)
Sen pratade vi och jag och Denise gick och tände deras Badtunna :DD
Sen gjorde vi Tacos till varmrätt typ xd
Efter gick vi typ till stugan vi skulle sova i och la in sakerna blabla..
Efterätten var Cheesecake och Kladkaka! :D
Efter typ gick vi till stugan och ja dryga oss.. Nej men hade kul haha xd
Sen böt vi om och gick till badtunnan och hoppade i!
Faskien vad skönt det var :D
Sofie typ välte skålen lite så det föll i vatten och sedan slängde hon bara ut det xd
Somna halv två vakna vid fyra för att Corinne och Sofie började prata -.-
sen somna vi vid halv fem igen. Vaknade halv elva. Käkade frukost sen gick vi och fixade i stugan.
Efter satt vi på en film och dom flesta började åka hem.
Jag hämtades av mamma och pappa som hade hämtat farmor och vi skulle åka till min syrra som bjöd på äppelpaajj! :D
Men u ska jag ut och samla lite löv med gräsklipparn hha (a)

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv; de vill du gärna veta va?! nemen, de ligger i stockholm. om du går in på onepieces hemsida så ståre stores, och där står det vart det ligger. :)

2011-09-27 @ 19:13:38
URL: http://liifeoflinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk på innan du kommenterar..
▲ Jag fotar alla bilder själv om det inte står annat
▲ Du är aldrig Anonym på internet
Namn:
† Wanna be remembered?

E-postadress (Bara jag kan se )

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback