TILLFÄLLIG HEADER!

Hejjsss! Skola som vanligt.
Vet att uppdatering suger men de blir ju inte bättre om ni inte kommenterar, right? ;)


Meeh! Ni har ju inte fått bilder på mina presenter än :o
Men ni kan få det imorrn ;)


Fick i alla fall en fotoskrivare, och skulle skriva ut en bild på kantareller idag.
Skulle dessutom skriva kantareller på foto, tror ni inte att jag råka skriva ut bilden med texten; kanatnelle
eller något liknade...
FAAAN ASSÅ! xD


men tur att texten inte var så stooor!!

Här är bilden jag skrev ut.
Nej nu ska jag ut och åka longboard!!!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv; haha du är fin på alla så sluta<3 och det kanske inte är dom bästa bilderna men jag orkar inte leta igenom alla arkiv för att hitta dom finaste bilderna xD

2011-09-12 @ 20:33:10
URL: http://drucillafair.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Man får ha med en bild per person :)

2011-09-12 @ 22:00:49
URL: http://photobyaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk på innan du kommenterar..
▲ Jag fotar alla bilder själv om det inte står annat
▲ Du är aldrig Anonym på internet
Namn:
† Wanna be remembered?

E-postadress (Bara jag kan se )

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback