Johanna här!

Hah, oups, glömde att jag skulle hjälpa Lulu med uppdateringen medans hon var borta. Aja, mitt namn är som sagt Johanna och jag är en av Lollos bästa vänner, vi har kännt varandra hur länge som helst men det var ganska många är som vi inte pratade alls eftersom att vi gick i olika klasser.
 
Drusilla Fair (Dru, Drullan, Drull, Drulls, Tant, sötan, nervösa fullblod..) Det är en dam ni kommer få läsa mycket om,  hon är ett arabiskt fullblod på 26år men jag har aldrig märkt av hennes older, varken till utseendet eller i ridningen, och ja hon är min häst. Jag kommer förmodligen skriva mest om Dru men kommer nog visa lite bilder på mina djur och naturen runt mitt hem.
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

fin häst =)

2012-08-10 @ 21:32:38
URL: http://klarahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Tänk på innan du kommenterar..
▲ Jag fotar alla bilder själv om det inte står annat
▲ Du är aldrig Anonym på internet
Namn:
† Wanna be remembered?

E-postadress (Bara jag kan se )

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback