Le god kväll

Hooolaaaaa!!!
Ska sova alldeles snart.. Men eftersom jag får sov morgon imorrn så spelar det inte så stor roll egentligen.. Har lägerskola imorrn och vi börjar inte förens efter 09.. Så!
Men det är sådär sova över men jag ska inte sova över xd
Är dels förkyld men har uppkörning på moped på torsdag, vid morgonen någon gång.. Så vill vara pigg till det!

Men idag i skolan, på hemkunskapen.. Det var sjukt roligt haha.. Vi hade en vikarie så vi fick baka vad vi ville och ja.. Näääästan göra vad vi ville också.. Men vi gjorde The Cinnamon Challenge.. Haha Fyfan vad starkt! Men nu känner jag att detta blir för långt att läsa!
Så slänger in bild från Schweiz!


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

det där såg ju inte helfel ut!

med mig äre superduper vettu :D hur är det själv??
PUSS

2012-08-29 @ 11:54:52
URL: http://josefineandersson.se
Postat av: Kokorochan

svar: jo tack de är bra :D <3 sj? ^^

kramar<3
/kokorochan

2012-08-29 @ 14:06:26
URL: http://kokorochan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Tänk på innan du kommenterar..
▲ Jag fotar alla bilder själv om det inte står annat
▲ Du är aldrig Anonym på internet
Namn:
† Wanna be remembered?

E-postadress (Bara jag kan se )

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback