förlåt igen antar jag?

aaah, förlåt för jag inte bloggat men..
Jag har inte orkat ;)

I fredags gick jag på stan med Ebba och Izza.. Eller ja.. jag gick på stan med Izza, för Ebbas buss gick 15.
Men vi gick och käkade och sen åkte Ebba och Sedan gick jag och Izza på stan en stund :)
Jag köpte typ rea saker haha (a)

Ett Berlock armaband, har haft ett likadant förut men har tappat det..
Lila vattenflaska
Almenacka
pennskrin
Strumpor

I alla fall. Izza och jag åkte hem till mig sen och sedan åkte vi till Uc.
Izza sovde över här också men åkte hem vid 11 på lördagen.
Efter Izza hade åkt hem, åkte jag till Johanna! Vi fotade och sådär!
super kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul! :DDD

Men i söndags gjorde jag inget speciellt...... Det snöade då! :D

Idag var det skola som vanligt... Inget roligt hände... Efter skolan åkte jag och gymmade, sedan köpte jag en försenad julklapp till johanna (a)
Sen handlade jag lite mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk på innan du kommenterar..
▲ Jag fotar alla bilder själv om det inte står annat
▲ Du är aldrig Anonym på internet
Namn:
† Wanna be remembered?

E-postadress (Bara jag kan se )

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback