Oj hemsk bloggning..

hehe förlåt!
Men ska försöka bättra på de!

Idag i skolan hände inge roligt typ.. Var as trött idag! Hade ont i huvudet i morse...
Men vart fall.. På typ so:n gick vi stadsvandring typ -.-
Fick reda på fakta om 1800 eller nåt sånt..
Vi slutade efter det. Efter vi slutade där, gick jag, Ebba och Izza tog en snabb fika typ ;)
Jag skulle spela piano o så där så han bara vara där en kort stund...

Men imorgon ska jag Ebba och Izza gå ut och käka efter skolan. Jag och Ebba, Kanske Izza, Ska träna innan vi käkar. Sen ska vi åka hem till mig och sedan till Uc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk på innan du kommenterar..
▲ Jag fotar alla bilder själv om det inte står annat
▲ Du är aldrig Anonym på internet
Namn:
† Wanna be remembered?

E-postadress (Bara jag kan se )

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback