Tillbaka! I guess?

Hejhej! Har haft en ''bloggpaus'' eller något.. Inte för jag hade bestämmt det själv.. Utan, det var bara så!
Men det har varit jätte skönt att inte blogga under denna vecka!

Men i förrgår hade jag skolavlsutning! Efter det gick jag ut och käkade kinamat med tjejerna från konfan!

Efter det åkte typ dom flesta hem eller något men Jag, Anna och Linda stannade kvar och kollade på bio!
Project X och American Pie Reunion, kan inte stava det sisa men okej. Project X Var skit bra! Och American Pie var inte så rolig som jag trodde..

Igår åkte jag till stranden och mötte Anna och Linda igen! Det var rättså varmt i vattnet, typ 22 grader på ytan eller något sånt! Var kvar ungefär till 19.00 eller nåt sånt. Åkte hem och duschade och packade för jag skulle sova hos Anna! Senare kom Linda och vi tre cyklade till Ica. Sen satt vi typ i någon park utan för Anna men vi gick typ in direkt för det var sjukt mycket mygg! Åkte hem vid 15 idag ungefär!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej där allt bra?

Svar: Hej! Jo allt är bra! Hur är det själv? :)
nollnio.blogg.se

2012-06-14 @ 19:58:16
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Tänk på innan du kommenterar..
▲ Jag fotar alla bilder själv om det inte står annat
▲ Du är aldrig Anonym på internet
Namn:
† Wanna be remembered?

E-postadress (Bara jag kan se )

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback