uäääk!

Hejhej! Förlåt för min ur dåliga uppdatering! Men ibland orkar man ju bara inte.. Bloggar ju mer på helgerna som ni kanske märkt? ;)

Jaja! I skolan gjorde vi inget speciellt.. Vi hade avslutning på Spanskan och Musiken! Musiken var det verkligen roligt!

Men jag sprang faktiskt 3 km när jag kom hem idag! Eller senare.. Sprang intervaller egentligen!
Men ändå, 3 km! :D
Ganska glad över det!

Men imorgon ska jag till Johanna. Vi ska fota och cykla plus massa mer!
Jag har lite överraskningar till henne! Men i hope she Does'nt read this now ;)

We♥It

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk på innan du kommenterar..
▲ Jag fotar alla bilder själv om det inte står annat
▲ Du är aldrig Anonym på internet
Namn:
† Wanna be remembered?

E-postadress (Bara jag kan se )

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback